https://zlatakoruna.info/produkty/11-zivotni-pojisteni/613-eventus-victoria-volksbanken-pojistovna-a-s

31.03.2010 21:26

EVENTUS

 

VICTORIA VOLKSBANKEN pojišťovna., a.s.

  

 

Aktualizováno 2.4.2009 19:09:25

Profil
Okruh uživatelů: bez omezení
Distribuční kanály: Hamburg-Mannheimer
Základní charakteristika: Důchodové pojištění s garantovanou dobou výplaty (10 let) s možností úrazového připojištění.
Výhody/bonusy: * Uzavření pojistné smlouvy bez zkoumání zdravotního stavu.
* Možnost neplacení v posledních 5 letech trvání pojistné smlouvy.
* Garantovaná doživotní renta vyplácená po uplynutí doby pojištění.
* Garantovaná doba výplaty 10 let (v případě úmrtí klienta v prvních 10 letech po zahájení výplaty).
* Garantovaná doživotní poúrazová renta v případě 50% invalidity.
Poznámka: Při ukončení pojištění možnost volby mezi doživotně vypláceným důchodem, nebo jednorázovou kapitálovou výplatou.
Pojistná rizika
Pojištění pro případ smrti: ano
Pojištění pro případ dožití: ano
Zproštění placení v případě plné invalidity: ne
Pojištění pro případ závažných onemocnění: ne
Pojištění pro případ smrti úrazem: ano
Pojištění pro případ trvalých následků úrazu: ano
Pojištění pro případ úrazu - denní odškodnění: ano
Pojištění denní dávky pro případ prac. neschopnosti: ne
Pojištění denní dávky pro případ hospitalizace: ano
Parametry
Zhodnocení kapitálové: ano
Zhodnocení investiční: ne
Možnost vinkulace pojistného plnění: ne
Možnost indexace (průběžné navyšování pojistné částky a pojistného): ano
Osoby; pojistná částka a věk
Maximální počet pojištěných osob: 2
Minimální pojistná částka: 10 000,00 Kč
Maximální pojistná částka: 10 000 000,00 Kč
Minimální vstupní věk: 0 (roky)
Maximální vstupní věk: 60 (roky)
Maximální doba trvání do: 65 (roky)
Ostatní
Servis
Zde máte možnost vložit svoje osobní zkušenosti nebo názor na tento produkt
Celkem 16 příspěvků
   
Poslední příspěvek 31.3.2010 11:53  
 reagujte
 
Zdravím,

pár let zpátky mě oslovil kamarád od OVB a udělal mi investiční spoření od pioneer a consec nebo nějak tak. Postavil mi to na 5 let a pak že to můžu vybrat. Dodržel jsem podmínky smlouvy , pak jsem to vybral a přišel jsem cca o 60 % vkladu.. Luxus. Po mezi to jsem ještě uzavřel penzíjko od KB. Jasně , předčasně jsem to vybral ( po 7 letech ) a taky z vkladu mi zůstalo Hov.. O to ani nejde ale ve smlouvách jsem neměl garantovanou ani korunu. Teď mám eventus, a už nic jiného nechci, protože jsou jediný v Čr ,co napíšou takhle vysoký garance do smlouvy. Skoušel jsem to porovnávat s allianz , jo je to podobné ale vždy tá konečná částka byla u eventusu vyšší. Jo a hlavně úrazovka o victorie je bomba. to nemá nikdo..
 

 reagujte
  https://www.nosp.cz/nabidka-clenum-nos-pcr/pojisteni-od-victoria-volksbanken-pojistovna
....kterápak pojišťovna se tímhle může pochlubit ???
 

 reagujte
  ..když mne kontaktoval známý s dětskou variantou EVENTUS-u a nabízel mi pro nově narozeného synka spoření - tzv. "důchod od táty", myslel jsem si, že si dělá legraci...a pak jsem jen valil oči,že děcko od 26 let, ale i klidně dřív -již může od pojišťovny dostávat doživotní důchod...chápete to ??? a co pak ty různé pastelky, sluníčka, autíčka, vrtulky, flexíčka, radosti a jiné produkty, kde pro dítě po odpočítání úrazovky nenaspoříte nic, jen o vložené peníze přijdete ??? Já tomu říkám ...tvrdá přepážková realita českého pojistného trhu...  

 reagujte
  Super produkt pro lidi, kteří již poznali, že je na českém trhu důležité žít dle zásady: "Lepší vrabec v hrsti, než holub na střeše." VIP produkt pro všechny, kteří nefantazírují a vědí, co chtějí...  

 reagujte
  Nejvíc nejvíc nejvíc, konečně je tu něco takového.....................  

 

   1 / 3       >>>       >| 

—————

Zpět